mail@botanikus.rs
Naručite poziv

Da li je moguće plaćanje platnim / kreditnim karticama i kojim?


Za sada ne postoji mogućnost plaćanja platnim / kreditnim karticama. Uskoro ćemo omogućiti i ovaj način plaćanja.


U kojim valutama je moguće realizovati kupovinu?


Za sada je moguće realizovati kupovinu isključivo u dinarima.


Da li je poštarina uključena u cenu?


Poštarina nije ukjlučena u cenu. Proizvodi se isporučuju u originalnom pakovanju Post ekspresom prema aktuelnom cenovniku (link ka cenovniku). Za sve porudžine čiji je iznos veći od 2600 dinara, poštarina je uključena u cenu. 

  Kolika je minimalna porudžbina?


Minimalan iznos porudžbine koju je moguće dostaviti je 1500 dinara.


Da li je moguća isporuka van Srbije?


Trenutno nije moguća isporuka van Srbije. Nadamo se da ćemo u skorije vreme omogućiti i tu vrstu usluge.


Koji su rokovi isporuke?


Rok isporuke poručenih proizvoda je maksimalno 5 radnih dana od potvrde porudžbine.


Kako da znam kada će porudžbina stići?


Dobićete mejl sa brojem pošiljke, a kurir će Vas neposredno pre dolaska naknadno kontaktirati telefonom i proveriti da li ste u mogućnosti da preuzmete paket. U slučaju da niste, moći ćete da preuzmete paket u pošti koja je nadležna za Vašu opštinu.


Naručio/la sam pogrešan proizvod. Kako da otkažem porudžbinu?


Porudžbinu možete otkazati 30 minuta nakon potvrde ili slanjem mejla na mail@botakinus.rs.

PREDLOZI:


Da li postoji mogućnost slanja i poručivanja poklon vaučera?


 Postoji. Za sve detalje u vezi sa poručivanjem poklon vaučera možete nam se javiti mejlom mail@botanikus.rs.  


Reklamacije:

Da li je moguće zameniti oštećenu robu i na koji način? Ko plaća troškove ponovne dostave?

Postoji mogućnost zamene robe. Ukoliko ste primili pošiljku i odmah nakon otvaranja utvrdili da postoji fabrički nedostatak (neadekvatno upakovan proizvod, proizvod koji je poluprazan) ili postoje neregularnosti na računu, molimo Vas da nas kontaktirate najkasnije u roku od 24 sata putem mejla ili telefonom i saopštite problem koji imate. Potrudićemo se da sve rešimo i pošaljemo zamenu u najkraćem mogućem roku. U ovom slučaju troškove iznosa ponovne dostave snosimo mi.

Prilikom isporuke proizvoda molimo Vas da u prisustvu kurira proverite pošiljku. Ukoliko je pakovanje oštećeno  (na njemu ima ugnječenja ili pocepanih delova), ne bi trebalo da preuzmete paket. U tom slučaju, procedura je identična – kontaktirajte nas mejlom ili telefonom i obrazložite zašto niste preuzeli paket. Potrudićemo se da Vas u najkraćem roku obavestimo o daljim koracima.

Botanika zadržava pravo da ne primi reklamirani proizvod ukoliko ustanovi da je vraćen u korišćenom stanju.

Kako da znam da li sam ispravno poručio proizvod?

Nakon poručivanja primićete mejl sa potvrdom porudžbine i budite sigurni da će sve stići na vreme.

Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?

Ukoliko dođe do nemogućnosti pristupa Vašem nalogu, kliknite na dugme prijava/registracija i pronaći ćete opciju „zaboravljena lozinka“. Nakon toga unesite svoju mejl adresu kojom ste se registrovali i poslaćemo Vam link za resetovanje lozinke.